Muy contentos de participar en la campaña, «Ver antes de beber» ❌?❌ donde explicamos la importancia de la tarea preventiva, que en Begues estamos llevando a cabo a través del punto SIFA del Ayuntamiento, donde dos veces al mes damos información sobre adicciones, resolvemos dudas, orientamos a las familias e intentamos acercar la enfermedad a la población.
Las consecuencias y los riesgos del alcohol en la adolescencia, la importancia de la familia como agentes educadores, la información como punto clave para la prevención o los falsos mitos sobre el alcohol son algunas de las preguntas del #caraacara con Ana y Natalia.
Una campaña hecha por jóvenes y para los jóvenes que pretende informar a través del testimonio de profesionales de la prevención, los riesgos del consumo abusivo del alcohol.
No dejes de ver el vídeo y recuerda «Ver antes de beber» ❗❗❗
"Veure abans de beure"
Molt contents de participar en la campanya, "Veure abans de beure" ❌?❌ on expliquem la importància de la tasca preventiva, que a Begues estem duent a terme a través del punt SIFA de l’Ajuntament de Begues, on dos cops al mes donem informació sobre addiccions, resolem dubtes, orientem a les famílies i intentem apropar la malatia a la població. Les conseqüències i els riscos de l’alcohol a l’adolescència, la importància de la família com a agents educadors, la informació com a punt clau per a la prevenció o els falsos mites sobre l’alcohol són algunes de les preguntes del #caraacara amb l’Anna i la Natàlia.Una campanya feta per joves i per als joves que preten informar a través del testimoni de professionals de la prevenció, dels riscos del consum abusiu de l'alcohol.No deixeu de veure el vídeo i recorda "Veure abans de beure"❗️❗️❗️Més informació:www.centromontau.comPunt SIFA? 1r i 3r dijous de cada mes⏰ De 18 a 19 hores? Centre Cívic el Roure
Zveřejnil(a) Centro Montau dne Čtvrtek 28. červen 2018
Más información:
www.centromontau.com
Punto SIFA
? 1º y 3º jueves de cada mes
⏰ De 18 a 19 horas
? Centro Cívico el Roble